Cum sa faci o cerere de retur


Cerere retur
1. Lanseaza cererea de retur si obtine "eticheta de returnare" - AWB pentru livrarea catre noi

Trimite-ne o solicitare de retur folosind una din variantele:

  • Mergi la sectiunea istoricul comenzilor din contul tau de client, fa click pe butonul "detalii" din dreptul comenzii pe care o doresti returnata, apoi foloseste formularul din pagina pentru retur. Pentru a putea folosi formularul, comanda trebuie sa fi ajuns deja la tine si sa aiba status "Expediata" sau "Livrata".
  • Daca nu ai creat un cont de client la plasarea comenzii, poti accesa pagina urmarire comenzi fara cont client, unde trebuie sa completezi codul comenzii primit pe email si adresa de email.
  • Daca nu iti amintesti adresa de email folosita sau nu gasesti codul comenzii, ne poti trimite un email la adresa comenzi@ebat.ro prin care sa soliciti returnarea produselor.

Te rugam sa mentionezi adresa si ziua in care doresti sa fie ridicat coletul, precum si contul IBAN in care doresti sa iti rambursam suma achitata (exceptie o fac comenzile achitate prin OP, caz in care vom vira rambursul in acelasi cont din care s-a facut plata).

Vei primi inapoi pe email "Eticheta de returnare - (AWB)" pe care va trebui sa o lipesti pe colet si costul aferent serviciului de livrare.


Impachetare colet
2. Aplica AWB-ul pe produse / colet

Daca produsele au fost livrate intr-un colet, te incurajam sa il reciclezi si sa il refolosesti. In cazul produselor livrate fara ambalaj, incearca sa folosesti o banda adeziva cu care sa securizezi AWB-ul.


Predare colet
3. Preda coletul curierului

Asteapta sosirea curierului in ziua programata pentru preluarea returului si preda coletul acestuia pentru a fi livrat catre noi.


Asteptare confirmare
4. Asteapta confirmarea procesarii returului si a rambursarii sumei achitate initial.

Vei primi o confirmare in momentul in care returul si rambursul au fost procesate.


Daca ai nevoie de informatii suplimentare, nu ezita sa ne contactezi folosind datele de contact sau formularul de la pagina Contact.

Nota: daca nu doresti sa urmezi procedura descrisa mai sus, poti folosi orice alta metoda de livrare pe care o preferi. In aceasta situatie trebuie doar sa te asiguri ca adresa de livrare este indicata corect curierului si ca plata serviciului de transport se face la expeditor. De asemenea, poti opta pentru a transporta personal articolele pe care le doresti returnate la unul din punctele noastre de lucru. (Vezi pe harta)




Informatii pentru consumatori

Pentru produsele comandate online, livrate catre consumator, care nu au fost folosite si care nu au fost deteriorate, aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract de vanzare - cumparare, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice.
Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua la care intrati dv. sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produsului / produselor.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract folosind instructiunile de mai sus din cadrul acestei pagini.

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Daca va retrageti, vom rambursa valoarea produselor achizitionate de dumneavoastra, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Exceptie de la aceasta regula o fac comenzile achitate in sistem ramburs, prin compania de curierat, unde va vom ruga sa ne furnizati un cont IBAN in care vom rambursa valoarea comenzii.

Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.

Informare - http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_ro.htm

Pentru ca site-ul sa functioneze asa cum va asteptati, stocam si preluam informatii din browserul dvs sub forma de "cookie-uri". Aceste informatii ajuta website-ul sa tina minte ce produse ai adaugat in cos, sa identifice tipul de dispozitiv pe care il folosesti, sa salveze preferintele tale, toate pentru o experienta cat mai placuta.
Prin continuarea navigarii confirm ca sunt de acord cu termenii si conditiile de utilizare ale site-ului si cu "politica de confidentialitate".

Apelează